دولت تاجیکستان، همه ساله از اول مارچ، با حضور زنان و دختران در پارکهای فرهنگی و تفریحی سراسر آن کشور، تاجیکان را به تاجیکانهپوشی فرا میخواند. شعار ثابت این فراخوان، “بیایید تاجیکانه بپوشیم” است. یکی از نویسندگان تاجیک، در مورد این فراخوان نوشته است: “باید به مردم متذکر شد که لباس ملی تاجیکها از قدیمالایام تا به امروز، اطلس و ساتن و ادرس است و شاعران و هنرمندان بزرگ تاجیکستان، به این قداست ملی واقف هستند و در آثار آنها تجسم یافته است. باید گفت که زنان و مادران تاجیک پاسدار سنتهای مقدس ملت هستند.” او همچنان اظهار امیدواری