عبدالباقی حقانی، رییس اداره ملی امتحانات طالبان، در پیامی تازهای کفتهاست که این گروه به دنبال اجرای مسوولیتهای شرعی و ملی خود است و ایجاد شادمانی در میان مردم را در اولویت قرار نمیدهد. او تاکید کرده است که اگر در جریان انجام این وظایف، مردم خوشحال شوند، آن را یک نعمت میدانند، اما هدف اصلی آنان این نیست. حقانی با اشاره به چهارمین سالگرد سقوط کابل گفت که حکومت فعلی حاصل قربانیهای پنجاهساله مردم افغانستان است و این امانت باید به «صاحب حق» سپرده شود. رییس اداره ملی امتحانات طالبان در سخنانش توضیح نداد که منظورش از