مولوی محمد ربانی ناصح، والی طالبان در ننگرهار، روز سهشنبه ۱۵ حمل، در دفتر کارش با یک سرباز پیشین اداره امنیت ملی افغانستان که سال ۱۳۹۲ دو سرباز آمریکایی را در ولایت پکتیکا تیرباران کرده بود، ملاقات و از او به دلیل این اقدام قدردانی کرد. محمد نسیم، اهل شهرستان کامه ولایت ننگرهار، در آن زمان سرباز واحد واکنش اداره امنیت ملی افغانستان بود. او در سال ۱۳۹۲ در یک میدان تمرین (پلیگون) در شهر شرنه ولایت پکتیکا، با یک اسلحه از نوع کلاشنیکف به سمت دو سرباز آمریکایی آتش گشود. ناتو در آن زمان کشته شدن یکی