در پی شکایت 25 نفر از افغانهایی که در دوره حکومت پیشین با سفارت کانادا همکاری میکردند، دولت کانادا درمورد انتقال پیدا نکردن این افراد به آن کشور و تهدید جانی آنان، اعلام کرد که نمیتواند مسئولیت انتقال آنها را برعهده بگیرد. به گزارش سیبیسی کانادا، 24 نفر از کارمندان سفارت کانادا در کابل به همراه یک محافظ این سفارت، سپتامبر سال گذشته در ارتباط با آنچه تاخیر غیرمنطقی دولت فدرال کانادا برای انتقالشان به آن کشور عنوان شده است، شکایت کردند. وکلای آنها میگویند دولت فدرال کانادا به مسئله انتقال این افراد درحالی بیتوجه است که جان